Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Elspeth, Sun’s Champion

Serie: Theros (THS)

Rarity: Mythic Theros Mythic

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Elspeth vs Kiora
 -
11,95    
foil
Theros
 -
11,95
 -
24,95
Elspeth, Sun’s Champion | Theros

Prijs:

€ 11,95

Uitverkocht

FOIL 

€ 24,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
1-10-2013 20:08:00

Misschien had je niet die boosterbox aan mij moeten verkopen. Er zat een Stormbreath Dragon in

Om even te vergelijken met Merrin's verhaal: Ik won ooit een casual achtig toernooitje en kreeg daardoor een Nissa Revane . Leuk prijsje, maar er werden ook boosters randomly verloot, en degene die laatste was geworden trok een Snapcaster Mage (weliswaar Portugees) uit z'n booster

30-9-2013 10:38:00

Moet jij mij de boosters volgende keer laten openen Michiel, ik heb gouden handjes wat dat betreft.

29-9-2013 23:58:00

Nice, wij hadden amper foil mythics dit keer met de boosters voor de winkel. 2 maar op tientallen dozen.

29-9-2013 23:55:00

Maakte van het weekend met packwars een Elspeth open. Helaas was het niet mijn booster

28-9-2013 23:29:00

Ik ken dat gevoel ik was vrijdag bij de Theros draft ik win maar 1 van de 3 rondes maar pull uit die ene booster een thessa en foil temple of triumph (alhoewel die aan waarde niet gelijk zijn aan jouw epic pulls)

28-9-2013 02:53:00

Had ik ook een keer: speel slecht op een toernooi, win 1 RTR booster: Deathrite Shaman en foil Jace, Architect of Thought

28-9-2013 00:59:00

Vorige week op de pre 0-4 gespeeld en maar 1 boosterpakje gekregen. BOEM foil Elspeth. Dat maakte mijn namiddag helemaal goed.

27-9-2013 23:14:00

Bloodbraid elf. Verwacht ik.


Edit net te laat

27-9-2013 23:13:00

volgens mij word er Bloodbraid Elf mee bedoelt maar durf het niet met zekerheid te zeggen

27-9-2013 22:44:00

En de afkorting BBE staat voor...?

27-9-2013 21:23:00

Mja, zo annoying dat ik het allemaal niet meer zo bijhoud als vroeger xD Ik cube alleen maar nog af en toe met mensen mee
En oja, BBE is inderdaad gebanned in modern xD Okeej, Xenagos is beter

27-9-2013 21:23:00

Ziet Xenagos legacyplay dan? Aangezien dat het enige format is waarin BBE nog gespeeld wordt (misschien vintage maar dat lijkt me stug)

27-9-2013 21:16:00

Ik denk persoonlijk dat Xenagos, the Reveler toch netwat beter is. (deze is niet slecht). Maar het probleem bij Xenagos is.... speel je liever je BBE of Xenagos?

27-9-2013 16:22:00

Beste walker uit Theros lijkt me? En sowieso momenteel de beste in standard, denk ik

26-9-2013 15:43:00

Standard

Oracle

Legendary Planeswalker - Elspeth 

+1: Create three 1/1 white Soldier creature tokens.
-3: Destroy all creatures with power 4 or greater.
-7: You get an emblem with "Creatures you control get +2/+2 and have flying."

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

7/1/2013 Planeswalkers are permanents. You can cast one at the time you could cast a sorcery. When your planeswalker spell resolves, it enters the battlefield under your control.
7/1/2013 Planeswalkers are not creatures. Spells and abilities that affect creatures won't affect them.
7/1/2013 Planeswalkers have loyalty. A planeswalker enters the battlefield with a number of loyalty counters on it equal to the number printed in its lower right corner. Activating one of its abilities may cause it to gain or lose loyalty counters. Damage dealt to a planeswalker causes that many loyalty counters to be removed from it. If it has no loyalty counters on it, it's put into its owner's graveyard as a state-based action.
7/1/2013 Planeswalkers each have a number of activated abilities called “loyalty abilities.” You can activate a loyalty ability of a planeswalker you control only at the time you could cast a sorcery and only if you haven't activated one of that planeswalker's loyalty abilities yet that turn.
7/1/2013 The cost to activate a planeswalker's loyalty ability is represented by a symbol with a number inside. Up-arrows contain positive numbers, such as “+1”; this means “Put one loyalty counter on this planeswalker.” Down-arrows contain negative numbers, such as “-7”; this means “Remove seven loyalty counters from this planeswalker.” A symbol with a “0” means “Put zero loyalty counters on this planeswalker.”
7/1/2013 You can't activate a planeswalker's ability with a negative loyalty cost unless the planeswalker has at least that many loyalty counters on it.
7/1/2013 Planeswalkers can't attack (unless an effect turns the planeswalker into a creature). However, they can be attacked. Each of your attacking creatures can attack your opponent or a planeswalker that player controls. You say which as you declare attackers.
7/1/2013 If your planeswalkers are being attacked, you can block the attackers as normal.
7/1/2013 If a creature that's attacking a planeswalker isn't blocked, it'll deal its combat damage to that planeswalker. Damage dealt to a planeswalker causes that many loyalty counters to be removed from it.
7/1/2013 If a source you control would deal noncombat damage to an opponent, you may have that source deal that damage to a planeswalker that opponent controls instead. For example, although you can't target a planeswalker with Shock, you can target your opponent with Shock, and then as Shock resolves, choose to have Shock deal its 2 damage to one of your opponent's planeswalkers. (You can't split up that damage between different players and/or planeswalkers.) If you have Shock deal its damage to a planeswalker, two loyalty counters are removed from it.
7/1/2013 If a player controls two or more planeswalkers that share a planeswalker type, that player chooses one of them and the rest are put into their owners' graveyards as a state-based action.

Decktips